1- هزينه طراحي جداگانه حساب خواهد شد.
2- در طرح هايي كه توسط مشتري ارائه ميشود كليه مشكلات از قبيل : غلط املايي و متني ، برش خوردن طرح، رنگ، كيفيت عكس و ... بر عهده مشتري ميباشد.
3- در زمان ارسال طرح به راهنماي قالب استاندارد چاپ توجه بفرماييد.
4- اخذ سفارشات به صورت آنلاين، تلفني و حضوري قابل قبول است.
5- تاييد سفارشات بعد از پرداخت مبلغ كل سفارش خواهد بود.
6- بعد از ثبت سفارش و ارسال به چاپ، امكان تعويض طرح يا كنسل كردن سفارش وجود ندارد.
7- در صورت نياز به ثبت قرارداد، بايد حضورا به محل دفتر مراجعه فرماييد.
8- نحوه محاسبه و واريز سفارشات آنلاين ، به صورت كاملا نقدي در زمان ثبت سفارش است.
9- سفارشاتي كه به صورت حضوري ثبت ميشود، و مبلغ فاكتور آنها بالاي 2,000,000 تومان باشد، 60% مبلغ به صورت پيش پرداخت و مابقي آن زمان تحويل دريافت خواهد شد.
10- در تمامي سفارشات چاپ و ليزر، امكان وجود 3% خرابي خواهد بود.